piątek, 30 listopada 2012

Pomadka ochronna NIVEA VITAMIN SHAKE


pokaże Wam dziś mojego obecnego ulubieńca jeśli chodzi o pielęgnację ust
NIVEA VITAMIN SHAKE




trafiłam na nią przez przypadek, potrzebowałam pomadki ochronnej na zimę i myślałam o takiej jednej perłowej z NIVEI
tamtej nie było, więc wzięłam tą: malinowo - żurawinową



pachnie obłędnie a jeśli chodzi o kolorki to przedstawiają się tak :)



tak wygląda całość, po około miesiącu użytkowania


na ustach efekt jest naprawde delikatny, ja dostrzegam deliiiiikatny kolorek :P



PODSUMOWUJĄC

moim zdaniem takie połączenie pomadki ochronnej z leciutkim kolorkiem jest strzałem w dziesiątkę
- konsystencja jest lekka, kremowa
- nie jest tłusta, nie klei się
- usta delikatnie się błyszczą i są nawilżone
- zapach jest przepiękny
- cena ok 7-8 zł

polecam
Irmina

ps. aktualizowałam post o rozjaśniaczu z Spray'u z Joanny, dodałam zdjecia mojego obecnego kolorku uzyskanego za pomocą tego spray'u
dla chętnych KLIK

8 komentarzy:

  1. u mnie pomadki nivea sie nie sprawdzaja...

    OdpowiedzUsuń
  2. luuubię! chyba najbardziej właśnie tą perłową ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię pomadki z Nivea, ogolnie ich kosmetyki :)

    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny efekt, ale bardziej zaciekawił mnie ten rozjaśniacz, a nie "psuje się" gdy stoi po pierwszym użyciu ?

    OdpowiedzUsuń
  5. ja cały czas gubię swoje pomadki :P

    OdpowiedzUsuń

jeśli oglądasz, pozostaw komentarz, będziemy bardzo wdzięczne ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...