wtorek, 22 stycznia 2013

pokażę Wam moje włosy

HEJ
postanowiłam pokazać Wam moje włosy w całej okazałości i długości
i napisać kilka słów

***

KOLOR
kolor moich włosów uzyskałam za pomocą sprayu z Joanny
wszystkie informacje jak i zdjęcia wyjsciowego koloru możecie zobaczyć

DŁUGOŚĆ
od jakiegoś czasu zapuszczam włosy, ale podcinam je sobie sama metodą V-cut (poszukajcie w google z dopiskiem blog, na pewno znajdziecie)


długość jaką chce osiągnąć to jeszcze kilkanaście centymetrów, żeby zebrane do przodu sięgały mi 'za cycki' :D

OBCIĘCIE
wcześniej cieniowałam włosy na całej długości i delikatnie mi się falowały bądz kręciły na końcach
obecnie jak wspominalam mają kształt litery V i konce są delikatnie ścieniowane
ale dzięki takiemu obcięciu zyskały na obciążeniu i już się nie kręcą (ale są bardzo podatne więc wygniecione ukladają się w delikatne fale)

STAN
co do stanu moich włosów często słysze, że wyglądają ładnie i zdrowo, choć to nie do końca prawda
są rozjaśniane, więc także nieco przesuszone, ale staram się je pielęgnować i podcinać, do tego nie używam prostownicy ani żadnych gorących urządzeń
nawet susze je bardzo rzadko, najczęściej pozostawiam je do swobodnego wyschnięcia albo ide w mokrych spać (tak, wiem, że to nie dobrze, ale post o moich grzechach być może skomponuje wkrótce :P)

PIELĘGNACJA
tylko 3 kroki
1. olejowanie Alterrą
2. szampon Isana z olejkiem z Babassu
3. odżywka Isana różowa z jedwabiem
+ czasem jedwab na końcówki, ale bardzo rzadko

jeśli chodzi o fryzury to bardzo lubie eksperymentować: z kręceniem włosów bez użycia ciepła, z różnymi warkoczami i upięciami
wszystkie możecie zobaczyć w zakładce FRYZURY zapraszam :))))


pozdrawiam Was ciepło mimo mrozu
Irmina

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne :) śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Konkurs!! Wygraj Savon Noir - sprawdź u mnie blogu jeśli jeszcze nie wiesz co to jest! www.passiflorali.blogspot.com
    *Jest jeszcze małe uczestników więc większa szansa na wygranie!

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się kolor Twoich włosków

    OdpowiedzUsuń
  4. masz piękny odcień włosów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor super :)
    Ja miałam włosy już do połowy pleców, ale zachciało mi się powrócić do blondu i użyłam rozjaśniacza , niestety końcówki nie wytrzymały i musiałam ściąć :( no ale mówi się trudno , lepiej ściąć i poczekać aż odrosną niż żeby mi się kruszyły.
    Pozdrawiam, Dominika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo ładne włosy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. a robiłaś może już koleżance ombre? moglabys mi odpisac na jasna16@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń

jeśli oglądasz, pozostaw komentarz, będziemy bardzo wdzięczne ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...