wtorek, 18 grudnia 2012

Mąka ziemniaczana jako mój puder matujący


zastosowanie mąki ziemniaczanej jako pudru matującego obiegło już blog-sferę i youtube
a ja (wstyd) nie miałam nawet mąki ziemniaczanej w domu, żeby wypróbować ten patent :P

ale ciekawość wzięła gore i w końcu zakupiłam



przesypałam trochę do pudełka po balsamie



pojemniczek jest na tyle duży, że spokojnie można manewrować w nim pędzlem
wybrałam taki stary już wysłużony i niezbyt atrakcyjny więc wybaczcie :)


dobrze strzepałam nadmiar


i na twarz!
jeśli dobrze 'opruszymy' twarz to nie bieli, a i tak wykańczam makijaż brązerem więc efekt jest naturalny


tutaj nałożyłam miejscowo nieco więcej, żeby było widać :)


EFEKT?
skóra po uzyciu tego 'pudru' jest naprawdę jedwabista i aksamitna, mąka tworzy taką delikatną satynową warstewke :)
co z matowieniem??
działa na pewno lepiej niż mój dotychczasowy, zwykły puder
raczej nie przejmuję się świeceniem, nie nosze bibułek matujących, ale zauważyłam, że po kilku godzinach w pracy moje czoło zaczyna się świecić
a kiedy używam skrobi nawet po kilku godzinach nie zauważam świecenia

PLUSY:
skuteczny
tani
wydajny
łatwo dostępny
naturalny

MINUSY?
czasem po dłuższym czasie, szczególnie kiedy nałożymy go za dużo lub dokładamy, może wyglądać nieestetycznie 
trzeba uważać na...zdjęcia z flashem :)))
biały pigment zawarty w mące bardzo odbija światło, więc trzeba uważać bo można na zdjęciach wyjść tak 

źródło: beautyeditor.ca
:D

mimo wszystko naprawdę polecam wypróbować

Irmina







13 komentarzy:

  1. ooooo fajny pomysł na bank wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm pomysł fajny, ale nie wiem czy wypróbuję...bo ja się cała tą mąką wybrudzę:D

    OdpowiedzUsuń
  3. na to bym nie wpadla :D juz widze jak moja skora zareagowalaby na taki eksperyment :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz slysze:D na pewno wyprobuje:D

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahhaha z tego zdjęcia to padlam :d widzialamjuż niejedna taka wpadkę gwiazd :P:P:P

    słyszałam o tym trocku z mączką ziemniaczaną... muszę też wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie że uprzedziłaś jak "pięknie" można wyglądać....hehe
    Coś czuję że również wypróbuję...:)


    Zapraszam serdecznie do mnie na rozdanie 4 nagród wartości 300pln
    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chciałam zrobić zdjęcie makijażu i aż się przestraszyłam jak zobaczyłam zdjęcie :D i wtedy skoarzyłam, że własnie podobne wpadki widziałam u gwiazd :)
      I.

      Usuń
  7. też słyszałam o tym sposobię matowienia ;) ale jakoś mnie też jeszcze nie trafiło się spróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę jaki pomysł! Muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A nie wysusza? :> A foto genialne ! :D haha od razu mi lepiej na duszy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. też używam mączki jako pudru;)

    OdpowiedzUsuń

jeśli oglądasz, pozostaw komentarz, będziemy bardzo wdzięczne ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...