niedziela, 15 kwietnia 2012

Garnier BB (opinie)

hej :))

jako, że mam cere naczynkową to mój makijaż jest zazwyczaj bardzo kryjący, ale tym razem postanowiłam postawić na coś lżejszego na codzień...i stąd pomysł na BB :)))

krem jest tylko odrobine toujący i ma właściwosci nawilżające 
cena w Rossmanie ok 19 zł
odcień LIGHT do jasnej cery



ma bardzo lekką konsystencję
a oto ilość jaką użyłam


oto moja mordka przed aplikacją, widać zaczerwienienia i popękane naczynka



a tu zaraz po aplikacji


różnica jest niewielka ale ze wzgledu na to, że naturalnie moja twarz jest blada to jeszcze zdjecie na którym widać jakiego łądnego odcienia nabrała twarz


nie wiem jak Wy, ale ja jestem bardzo zadowolona, nie jest to podkłąd a tylko krem tonujący, więc jak najbardziej spełnia swoje zadanie :))
ma piękny świerzy zapach, jest lekki i sprawia, że cera wygląda zdrowo i promiennie :)

poleeeecam ;)

a Wy jakie macie wrażenia??

Irmina


Edit: po dłuższym stosowaniu w różnych warunkach zaobserwowałam niestety pare dodatkowych minusów:
- długo czuje go na twarzy, wydaje się taka...mokra
- w czasie upału jakby się roztapiał
- producent zapewnia, że dla lepszego krycia można nałożyć kolejną warstwe co jednak się nie sprawdza, gdyż zaczyna się odznaczać np. przy włosach
- mimo najjaśniejszego koloru jest dla mnie troche za ciemny

Mimo tych minusów na pewno go skończe, ale bardziej jako krem, stosując w niewielkiej ilości, wychodząc do sklepu, albo na rower :))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

jeśli oglądasz, pozostaw komentarz, będziemy bardzo wdzięczne ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...