środa, 28 listopada 2012

Activbon zamiast kawy? - zobaczymy


chciałam się pochwalić i zapowiedzieć akcje testowania produktu, który dostałam w ramach akcji na Facebooku
"Zostań Ambasadorem preparatów ziołowych Ojca Grzegorza"

moje zgłoszenie zostało wybrane i oto dzisiaj dostałam preparat ziołowy który ma zastąpić kawę
a ponieważ jestem nałogową kawoszką i często cierpię na brak energii to jestem bardzo ciekawa








jestem baaaardzo ciekawa a Wy?
wkrótce podziele się wrażeniami :)

***

pokaże jeszcze próbki tkanin i rolet z firm Lotari i Dekoria, które można zamówić na ich stronach za darmo, na pewno znajdę dla nich jakieś wykorzystanie


;)
Irmina

4 komentarze:

  1. też mam i wydaje mi się że działa

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też go dostałam klika dni temu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja czekam na opis efektów bo jestem nałogowym kawoszem. A jak nie kawą to nadrabiam innymi specyfikami i przydałoby mi się coś co daje "kopa", ale w zdrowy sposób :)

    OdpowiedzUsuń

jeśli oglądasz, pozostaw komentarz, będziemy bardzo wdzięczne ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...