poniedziałek, 5 listopada 2012

Pharmaceris pianka głęboko oczyszczająca do twarzy


WITAJCIE:)


Piankę Pharmaceris zakupiłam w aptece internetowej SŁONIK, zresztą bardzo przeze mnie lubianej:)

Zdecydowałam się na nią, gdyż lubię bardzo oczyszczać twarz kosmetykiem w formie pianki. I od jakiegoś już czasu staram się kupować tylko produkty apteczne do pielęgnacji twarzy.



Jakie są obietnice producenta?

Pharmaceris T PURI-SEBOSTATIC Pianka Głęboko Oczyszczająca do twarzy 150ml

oczyszczanie twarzy i ciała - dermopielęgnacja skóry trądzikowej


Seria Pharmaceris T dedykowana jest dla osób o skórze skłonnej do przetłuszczania się, pokrytej zmianami zapalnymi i zaskórnikami, niezależnie do wieku. Wszystkie preparaty oparte zostały na substancjach regulujących pracę gruczołów łojowych (glukonian cynku) oraz substancjach działających antybakteryjnie, co zapobiega zmianom trądzikowym i zmniejsza ich nasilenie (salicynian sodu). Cała seria zawiera 6 produktów do oczyszczania i pielęgnacji skóry trądzikowej.

Wskazania: Codzienne oczyszczanie skóry trądzikowej, przetłuszczonej ze skłonnością do powstawania zaskórników. Zastępuje mydło.

Działanie: Skutecznie usuwa zanieczyszczenia oraz makijaż. Łagodzi zmiany trądzikowe dzięki zawartości tamaryndy. Ekstrakt z łopianu posiada właściwości antybakteryjne. Łagodzi zaburzenia czynności skóry łojotokowej, normalizuje wydzielanie łoju i reguluje florę bakteryjną dzięki czemu pomaga zapobiegać powstawaniu zmian trądzikowych i zaskórników. Produkt jest niezwykle delikatny dla skóry i przyjemny w użyciu dzięki formie pianki.

Efekt: Oczyszczona, nawilżona i matowa skóra twarzy.

Sposób użycia: Wydozować niewielką ilość pianki na dłoń i umyć twarz. Dokładnie spłukać wodą. Następnie przemyć tonikiem antybakteryjnym Pharmaceris T i nałożyć odpowiedni krem z tej samej serii. Stosować codziennie rano i wieczorem.


Opakowanie: 150 ml

SKŁAD: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Betaine, Disodium Ricinoleamido MEA-Sulfosuccinate, Methyl Gluceth-20, Propylene Glycol, Hydroxyethylcellulose, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Disodium EDTA, Tamarind (Tamarindus Indica) Extract, Burdock (Arctium Majus) Extract, Zinc PCA, Benzyl Alcohol, Biotin, Methylparaben, Methylchloroisothiazolino ne, Methylisothiazolinone, Parfum


Opakowanie jest bardzo wygodne, posiada higieniczną pompkę. Jedna lub dwie porcje produktu pozwala na oczyszczenie całej skóry twarzy. Mimo, że kosmetyki w piance są raczej mało wydajne, ten nie 'ucieka' aż tak szybko:) na pewno szybciej, niż żele do mycia twarzy, ale nie jest tak źle. Ja zużywałam jedno opakowanie ok półtora miesiąca.

Co do oczyszczania... wydaje się być całkiem ok, ale kiedy przemywam potem tonikiem Dermedic Acne expert, na waciku są duże ślady podkładu. Więc może oczyszczanie tej pianki nie jest tak dogłębne, jak obiecuje producent...

Mimo to, kupiłam już następne opakowanie:) może następnym razem spróbuję czegoś innego:)

Moja cera ogólnie się wygładziła, ale myślę, że to suma stosowania owej pianki, toniku Dermedic i Effaclar K, który stosowałam miesiąc i który wylądował w koszu po przeczytaniu posta u naszego kochanego KOSMOTOLOGA :) cieszę się, że tak dokładnie i fachowo można u niej poczytać na wiele tematów, które nas interesują:)


Pozdrawiam Was w ten deszczowy dzień:)

EWA:)

6 komentarzy:

  1. kiedyś miałam na nią chęć ale mi przeszło. Biorąc pod uwagę fakt, że po jej użyciu na waciku zostaje Ci podkład, to nie żałuję, że nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaczęłam lubić kosmetyki Pharmaceris, mam podkład i krem do twarzy, oba kosmetyki bardzo lubię :) zaciekawiłaś mnie tą pianką.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja dziś wszędzie szukałam podkładu pharmaceris i nie znalazłam;/ wiem że w aptece mozna kupić ale wychodzi drożej ;/ i chyba na allegro kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajny produkt, choć szkoda, że jednak dogłębnie nie oczyszcza, gdyby to robił, pewnie skusiłabym się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że nie spełnia tej obietnicy o dogłębnym oczyszczaniu :( lubię pianki

    OdpowiedzUsuń

jeśli oglądasz, pozostaw komentarz, będziemy bardzo wdzięczne ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...