czwartek, 12 lipca 2012

! rezenzja kosmetyków Bioliq !

wreszcie oczekiwany post na temat kosmetyków
BIOLIQ
AFLOFARM
które dostałyśmy niedawno do przetestownia

miałyśmy do wybrania jeden krem, chciałyśmy go przetestować obie, więc wybrałyśmy najbardziej uniwersalny krem

nawilżająco - matujący

ale jako, że jest nas dwie dostałyśmy jeszcze krem pod oczy i kilka próbek
i jak już pokazywałyśmy w zapowiedzi cały zestaw przedstawiał się tak




NO TO ZACZYNAMY

Czym są kosmetyli Bioliq?
są to dermokosmetyki dostępne w kilku wariantach



krem mieści się w wygodnej tubce
50 ml





Krem nawilżająco-matujący do cery mieszanej
Reguluje pracę gruczołów łojowych, zapewniając widoczny efekt matujący. Zawarty w kremie wyciąg z aloesu (Aloe vera) pomaga zachować równowagę przetłuszczających się partii skóry. Dodatkowo krem intensywnie nawilża, odżywia i regeneruje.






podobnie jak krem pod oczy
15 ml




Zawarty w kremie wyciąg z orchidei purpurowej (Orchis mascula) działa kojąco i łagodząco.

Pielęgnuje i intensywnie nawilża delikatną skórę wokół oczu. Krem wspomaga regenerację naskórka oraz skutecznie zmniejsza opuchliznę i cienie pod oczami. Dodatkowo chroni skórę przed niekorzystnym wpływem wolnych rodników, opóźniając powstawanie pierwszych zmarszczek.




PRZEJDŹMY DO NASZYCH OPINII

Irmina: 
podoba mi się konsystęcja kremu, jest w miarę lekka, nie tłusta, zapach jest delikatny, niedrażniący, rozprowadza się ładnie i szybko się wchłania
posiadam cere mieszaną (tłustą z naczynkową),więc stosuje ten krem na czoło i brodę, po nałożeniu sporej ilości na czoło poczułam lekkie ściągnięcie (które minęło)
jeśli chodzi o nawilżenie to jest ok, co do matowienia to wielkich efektów nie zauważyłam
tak więc, jeśli nie macie większych problemów i bardzo tłustej cery to mogła bym polecić jako codzienny krem pod makijaż :))))

Ewa:
Jak dla mnie krem ten jest dobry na chłodniejsze dni, gdyż przy cerze tłustej a nawet łojotokowej takiej jak moja w gorące dni nie zdaje egzaminu. Natomiast w chłodniejsze bądź po prostu ciepłe dni jest ok matuje na około 4 godziny i uważam, że to jest bardzo dobry wynik:) Konsystencja jest miła  i lekka, zapach też mi jak najbardziej odpowiada jest bardzo delikatny. Jestem zadowolona z tego kremu i myślę, że kupię go w przyszłości.



KREM POD OCZY

Ewa:
Krem pod oczy mieści się w wygodnej tubce 15 ml. Ma lekką i przyjemną konsystencję, jest delikatny i dość szybko się wchłania. Zapach jest również bardzo neutralny, myślę, że nikogo nie powinien drażnić.:) Jego zadaniem jest nawilżanie i regenerowanie delikatnej skóry wokół oczu. Ma także zmniejszać opuchliznę i cienie pod oczami. Używam go codziennie w zasadzie tylko na noc i myślę, że skóra wokół oczu po nim jest bardzo ładnie nawilżona i odżywiona. Cienie również minimalizuje ale dość słabo, więc dla osób z dużą opuchlizną może nie być wystarczający. Mnie akurat pasuje i jestem gotowa kupić go ponownie, tym bardziej, że ceny są bardzo przystępne.

Irmina:
Jak najbardziej zgadzam się z opinią Ewy, bardzo fajna konsystencja, lubie go używać :)
Moje oczka też go bardzo lubią i dlatego też myśle o zakupie kolejnej tubki.

***

Mamy nadzieję, że wytrzymałyście do końca i przeczytałyście całego posta:)
Recenzja nie była sponsorowana w żaden sposób a kosmetyki są naprawde przyjemne i niedrogie...poooolecamy ;)
więcej informacji i możliwość zakupu TUTAJ

Pozdrawiamy:)

Irmina & Ewa:)

2 komentarze:

  1. kosmetyki nie dla mojej kategorii wiekowej :)) ale fajnie, że u Was się sprawdziły :))

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie też zastanawiałam się nad tym kremem do twarzy, ale ostatecznie zmieniłam zdanie, bo w wakacje zawsze lubi mi coś wyskoczyć niefajnego na twarzy.
    widzę, że w Waszym przypadku lepiej wypadł jednak krem pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń

jeśli oglądasz, pozostaw komentarz, będziemy bardzo wdzięczne ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...