poniedziałek, 26 listopada 2012

popękany french :)


inspiracje do tego mani znalazłam chyba w jednym z artykułów na Wizaz.pl ale nie jestem pewna ;)

lakiery to :
fiolet Wibo Express Growth (lubie te lakiery)
czarny pękacz z Avonu (wygrany w rozdaniu u Marty)
Eveline 3 w 1 (będzie o nim osobna recenzja wkrótce)


pomysł niby prosty ale jednak...inny :)
czyli french wykonany pękaczem, wyszło moim zdaniem fajnie, przypomina mi to troche koronkę







ja lubie takie...kombinacje, może Wy też skorzystacie 
;)
Irmina


10 komentarzy:

  1. Super efekt :D Tak jeszcze nie nakładałam pękacza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam takich pękających :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, ekstra efekt :) chyba będę musiała kupić nowego pękacza ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale extra efekt ♥ świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na taki pomysl wykorzystania lakieru crackle nie wpadlam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sama też bym nie wpadła :D a to przecież takie proste:)
      I.

      Usuń
  6. Ale fajnie to wykombinowałaś :)
    muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

jeśli oglądasz, pozostaw komentarz, będziemy bardzo wdzięczne ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...