czwartek, 8 listopada 2012

Paczuszka z Mary Kay :)

Witam:)

Dziś dotarła do mnie zamówiona paczka z Mary Kay:)



Wreszcie:) znalazło się w niej kilka ulubieńców, jak i nowości:)






1) Odżywczy Fluid pod Oczy TimeWise® Targeted-Action™  - koi i likwiduje cienie pod oczami. Produkt w kuleczce.

2) Baza pod tusz - zobaczymy, jak się sprawuje;p

3) Odbudowujące serum do rzęs i brwi - moje drugie opakowanie tego kosmetyku, ja jestem z niego bardzo zadowolona:) opisywałam moje odczucia co do niego już wcześniej: KLIK

4) Mleczko 3-w-1 TimeWise® dla cery suchej i normalnej (dla bratowej)

5) eyeliner w żelu z pędzelkiem z kolekcji Hollywood Glamour - czarny i szmaragdowy, który jest dla mnie największą zagadką;p

I ostatnia fotka eyelinera szmaragdowego:) jutro pójdzie w ruch;p





Pozdrawiam:) 

EWA:)

11 komentarzy:

  1. cudownie zakupy :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam nic z tej firmy i jakoś mnie nie kusi

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne, czekam na opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mama ostatnio zakupiła 3 produkty z tej linii timewise, ale jeszcze nie znam jej opinii:)

      Nominowałam wasz blog do Liebster Blog Award:) Szczegóły u mnie na blogu:)

      Usuń
  5. Muszę przyznać, że fajna paczuszka :) To serum by mi się na rzęsy przydało bo ostatnio za dużo kombinowałam z kępkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten szmaragd kusi ;)

    Zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy, czekam na recenzje :)

    Obserwuje z miłą chęcią i zapraszam do tego samego :) miło by było zaprzyjaźnić się bloggersko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuś ciekawią mnie te linery ;))))
    I.

    OdpowiedzUsuń
  9. witam, mam czarny eyeliner, ten w słoiczku z pędzelkiem. W życiu nie miałam takiego cudownego produktu. Aplikacja-rewelacja nawet dla niedoświadczonych Pań w temacie kresek, a wygląda na to, że nie do zużycia przez najbliższy rok!! A-ha, jeżdżę na motorze, w pełnym makijażu :-), po jeździe w deszczu ze śniegiem kreska bez zmian. Fantastyczny, chyba jeszcze zaopatrzę się w ten drugi kolor. Polecam!!!

    OdpowiedzUsuń

jeśli oglądasz, pozostaw komentarz, będziemy bardzo wdzięczne ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...