wtorek, 20 listopada 2012

zakupy kosmetyczne z allegro i recenzja płynu micelarnego Marion


mam swojego ulubionego sprzedawce na allegro, który ma bardzo duży wybór kosmetyków w cenach o wiele niższych niż w drogeriach
na przykład za utwardzacz Eveline dałam w sklepie 12,90 a przy zamówieniu znalazłam go u wspomnianego sprzedawcy za 7,80 wrrrr!!!! :))

 przesyłka zawsze jest świetnie zabezpieczona i przychodzi z Kielc do Warszawy błyskawicznie :)

dzisiaj dostałam paczuszkę 'na bogato' bo było to zamówienie zbiorowe
pokaże Wam wszystkie produkty bo niektórych jestem bardzo ciekawa i poprosze później moje koleżanki o ich recenzje














dodam jeszcze recenzje płynu micelarnego od Marion'u bo to już moje drugie opakowanie




jest to mój obecny ulubieniec
+ skuteczny - zmywa cały makijaż bez problemu, tusz, liner 'no problem'
+ mała wygodna, delikatnie spłaszczona buteleczka, wygodny dozownik
+ bardzo fajny zapach, skóra po demakijażu jest odświeżona
+ dzięki temu, że dobrze zmywa to nie potrzeba go wiele i jest w miarę wydajny
+ skład z tego co się wyznaje jest ok :)
+ cena - na allegro kosztuje 5,29 za 120 ml

biorę się za testowanie reszty
pozdrowienia
Irmina

7 komentarzy:

jeśli oglądasz, pozostaw komentarz, będziemy bardzo wdzięczne ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...