wtorek, 31 lipca 2012

Tanita - błyskawiczny krem do depilacji 3 min


szybciutki leniwy post recenzyjny
kremu do depilacji

Tanita


(nawet fotka z neta;ze strony: aptekaslonik.pl w której możecie także ten krem zakupić)

jest to do tej pory najlepszy i najszybszy krem do depilacji jaki testowałam
może nie jest to 3 minuty jak obiecuje producent, ale i tak efekt jest najszybszy z tych które miałam
dobrze sobie radzi z włoskami, nie podrażnia, nie wysusza

dostępny w Rossmannie (ja go kupiłam w promocji za jakieś 6 zł, drugą tubkę już za ok 10 zł (w Auchan) , więc nie wiem jak tam u Was się to prezentuje cenowo)
produkt dostajemy w tubce 150 ml (bez kartonika)
jest dość wydajny (wydajniejszy niż moje dotychczasowe kremy)

ehh ile nawiasów :P
ale chciałam dodać jak najwięcej informacji od siebie

tak więc jest to mój ulubieniec, jeśli miałyście go kiedyś piszcie o swoich wrażeniach, jeśli nie, spróbujcie ;)))
pozdrawiam

Irmina

15 komentarzy:

  1. obecny krem który mam kiepsko sobie radzi, więc może jako następny kupie ten, dzieki za recenzje,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. również obserwuję :) niektórzy też mąkę zwykłą stosują, ale jakoś jestem bardziej przekonana do suchego szamponu, ponieważ nie wygląda na włosach jak łupież :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też dodałam do obserwowanych ;) Hm nigdy go nie miałam, ale chętnie go kupię i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. do odświeżania włosów można rzeczywiście używać talku, bo szampony są mało wydajne :) Nie wiem po prostu jak na odrost by się sprawdziły, a na tym mi najbardziej zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już miałam tyle przygód z kremami, że pozostanę wierna swoim maszynkom :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez nie moge przekonac sie do kremow i w dalszym ciagu mecze maszynki. Depilator tez sie nie spr. Ale odkrylam metode na fajne i przyjemne depilowanie maszynka a uzywam gileta mojego meza z 3 ostrzami:) Odzywke do wlosow rozprowadzam a reszta juz tylko przyjemnosc tylko co 2 dzien trzeba sie meczyc ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog :) polecam Wam rowniez ostatnio odkryta przeze mnie perelke wsrod blogerek http://biancofragola.blogspot.com/ jak chcecie to zobaczcie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati, nie wiem czy zobaczysz ten komentarz, ale jesli to twój blog to spróbuj wylączyć obrazkową weryfikacje komentarzy bo niestety nie działa i nie da się dodać żadnego komentarza! :/

      Usuń
  8. Fajna recenzja, ja tez mecze się maszynkami ale kremu nigdy nie próbowałam, wiec może sie skusze... Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. jeśli rzeczywiście jest taki skuteczny to muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używałam tego kremu , lubię za to kremy Joanna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedyś próbowałam użyć kremu do depilacji twarzy tej samej firmy . Strasznie mnie uczulił,zaczął piec niemal natychmiast po nałożeniu i dłuuuugo miałam czerwoną skórę

    OdpowiedzUsuń
  12. zanim znalazłam krem idealny trwało to bo ja wiem... ze dwa lata a i tak już miałam poddać się i w ogóle zrezygnować z depilacji kremem, no ale tylko krem zabezpiecza mnie przed wrastaniem włosków w okolicy bikini - w końcu udało mi się znaleźć odpowiedni. A co do uczuleń - fakt niektóre kremy straszliwie uczulają, problem jedynie w tym, że jak się kremu nie kupi to trudno to sprawdzić, bo nikt u nas próbek nie daje

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio kupiłam ten krem w saszetkach w Tesco na wyprzedaży , za saszetkę 2x25ml zapłaciłam 1zł. Dla mnie działa ok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przydały by mi sie takie saszetki na wyjazdy :) musze sie rozejrzec
      I.

      Usuń

jeśli oglądasz, pozostaw komentarz, będziemy bardzo wdzięczne ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...