piątek, 13 lipca 2012

klasyczna czerwień ale w formie pękacza

kobitki

szybko przedstawiam Wam mój mani



mówiąc krótko jest to (jako baza) biały lakier, którego używałam już wcześniej
i lakier pękacz firmy Ados Graffiti Professional
na wierzch zwykły bezbarwny lakier ;]


jeśli chodzi o lakier Adosa to jedyny lakier jaki znam który zyskuje z czasem, mam go już naprawde długo a mimo wszystko nadal jest rzadki i wydaje mi się, że efekt pękania jest nawet lepiej niż na początku użytkowania :))))))


ps. jest to bardzo fajny o praktyczny mani dla osób, którym szybko lakier odpryskuje, lub szybko ścierają się końcówki (jak mnie), dzięki takiemu połączeniu nawet po kilku dniach paznokcie wyglądają dobrze :P

buźka
Irmina

2 komentarze:

  1. Nie lubię pękaczy, ale ten jest nawet przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie lubię pękaczy :)
    ale nawet fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

jeśli oglądasz, pozostaw komentarz, będziemy bardzo wdzięczne ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...