wtorek, 24 lipca 2012

Eveline Slim Extreme 3D Peeling - Masaż pod prysznic

Heyka:)

Chcę się dziś podzielić z Wami moją opinią na temat

Eveline Slim Extreme 3D Peelingu - Masażu pod prysznic

Jest to mój pierwszy jakikolwiek peeling do ciała (sic!), więc nie mam z nimi zbyt wielkiego doświadczenia...

Tak wygląda opakowanie:






I oto, co mówi nam producent:








Skład:









Ceny dokładnie nie pamiętam, ale kosmetyku mamy jak widać 250 ml, czyli dość standardowo.


Konsystencja:







Jako, że jestem nowicjuszką, to nie mogę go porównać z żadnym innym kosmetykiem tego typu, ale szczerze mówiąc, spodziewałam się lepszego efektu... Jak dla mnie jest dość za słaby... Dość drobny i ma w sobie takie małe zielone drobinki.


Działania przeciw cellulitowi niestety nie zauważyłam, głównie pewnie dlatego, że nie jest tak łatwo go zwalczyć... 


Co mi w nim najbardziej przeszkadza, to zapach...

Jak dla mnie po prostu śmierdzi!

Staram się nastawiać do niego pozytywnie, bo przecież ta seria z Eveline jest naprawdę świetna...


Niestety mnie nie zachwycił, będę poszukiwać dalej fajnych peelingów do ciała, być może do niego wrócę:)


A jakie są Wasze ulubione peelingi do ciała?


EWA:)

3 komentarze:

  1. Ja używałam również z tej firmy ale pomarańczowy :) Również nie pomógł na cellulit ale skóra była taka gładka i miękka:)
    Ale teraz używam peeling z ziaji sopot spa i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój ulubiony to domowy zdzierak kawowy. Ten miałam, u mnie całkiem nieźle się sprawdził, ale kawa nie ma sobie równych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie go używam ;) i też nie jestem do końca zadowolona z niego ;)

    OdpowiedzUsuń

jeśli oglądasz, pozostaw komentarz, będziemy bardzo wdzięczne ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...