wtorek, 15 maja 2012

Ziaja Bloker OPINIA

wiem, że opini o Blokerze z Ziaji jest bardzo dużo, ale postanowiłam dodać kolejną o moja jest
POZYTYWNA



dla mnie Bloker to BOMBA :)

używałam już ETIAXIL który dla mnie był za mocny, szczypał, śmierdział i strasznie mnie tym wszystkim zniechęcał do używania

Bloker jest bezzapachowy co jest mega plusem bo moge spokojnie sie posmarowac i isc spac
wiem, że niektore z Was narzekały na szczypanie, ale mnie nic takiego się nie zdarzyło

no i najważniejsze....DZIAŁA
na mnie działa bardzo dobrze, redukuje pocenie a jego używanie nie jest uciążliwe więc jestem zadowolona

i polecam spróbować, jeśli bedzie Was szczypać to oddacie komuś
bo ja bardzo długo się zastanawiałam z powodu tych negatywnych opini
ale zaryzykowałam i jestem mega zadowolona

koszt w Rossmannie ok 6 zł


pozdrawiam
Irmina

5 komentarzy:

  1. Podpisuję się pod tą recenzją! Jestem w niebo wzięta, niska cena a efekty wspaniałe. Wiem, że niektóre dziewczyny on podrażnia ale te które nie mają tego typu problemów na pewno będą zadowolone!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam posta w tym temacie i również jestem w miare zadowolona z tego produktu
    cudu jakiegos nie ma ale za tą cene jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie kupiłam Blokera i chciałam prosić o poradę, jak go używać, bo nie czaję etykiety trochę. używam przez 3 dni na noc, a rano po prysznicu- CO?! zwyczajnie zmyję Blokera. następnie stosować raz w tygodniu, też na noc? no i co wtedy z innymi antyperspirantami: mokre plamy 6 dni w tygodniu a 1 dzień ulga? nie rozumiem działania. bardzo prosze o uświadomienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest zwykły antyperspirant, więc nie zmyjesz go pod prysznicem :)
      zawiera związki które blokują kanaliki potowe na kilka dni.
      więc wieczorem po kąpieli się nim smaruje i tyle. Powinno dzialać przez ok 3 dni (zalezy od osoby) i póżniej znowu stosujesz.
      mam nadzije, że dobrze wytłumaczyłam ;)
      pozdrawiam
      Irmina

      Usuń
  4. ja tez jestem nim zachwycona, mimo, ze wiem jaki może mieć negatywny skutek na nasz organizm

    OdpowiedzUsuń

jeśli oglądasz, pozostaw komentarz, będziemy bardzo wdzięczne ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...