środa, 16 maja 2012

Vollare Clubbing Mascara recenzja

hej, po ostatniej 'przygodzie' z mascarą z Yves Rocher postanowiłam przedstawić Wam moją obecną mascare którą bardzo lubie

jest to
Vollare Clubbing Galactic Volume& Extra Long Mascara


Verona Vollare to firma bardzo tania, którą można znaleźć np. w sklepach 'wszystko po 5 zł'
i nie jest ona kojarzona z dobrą jakością
mimo wszystko bardzo spodobała mi się szczoteczka: cienka i syntetyczna
więc postanowiłam spróbować i jestem na TAK

szczoteczką łątwo się manewruje
bardzo fajnie rozdziela i wydłuża rzęsy, efekt jest bardzo naturalny
ale można nałożyć kilka warstw dla lepszego efektu, nie skleja rzęs

a tak wyglądają dwie warstwy nałożone jedna za druga



***



jakWam sie podoba efekt? 



4 komentarze:

  1. hejka ;)
    zapraszam na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie fekt jest zbyt delikatny... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co do odżywki do paznokci evelina to sprawdź skład, ta 8w1 i ta z diamentem mają identyczny skład

    OdpowiedzUsuń

jeśli oglądasz, pozostaw komentarz, będziemy bardzo wdzięczne ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...