wtorek, 22 maja 2012

Makijaż weselny w zieleni:)



Witam:) na weselu zielona była sukienka, zielony był więc i makijaż:P 
Oto efekty: (z góry przepraszam za jakość zdjęć:)
























Do użycia makijażu twarzy użyłam:

1) Krem matujący Mary Kay
2) Baza pod podkład Mary Kay
3) Podkład matujący w płynie Mary Kay (Beige 4)
4) Puder Dermablend Vichy
5) Mineralny podkład pudrowy Mary Kay (Ivory 2)
6) Brązujący puder spiekany Virtual (koloru nie znam, bo się starł)
7) Mineralny róż do policzków Mary Kay "Shy Blush"

Makijaż oczu:

1) Baza pod cienie do powiek Mary Kay
2) Na całą powiekę matowy cień Mary Kay "Sweet Cream)
3) W wewnętrznym kąciku cień Mary Kay "Moonstone"
4) do tego delikatnie cień Mary Kay "Lemongrass"
5) Na powiekę ruchomą cień Mary Kay "Emerald"
6) W kąciku zewnętrznym cień Sleek z paletki Bad Girl "Intoxicated"
7) Dla przyciemnienia cień Sleek z paletki Bad Girl "Noir"
8) Czarny eyeliner Inglot
9) Tusz do rzęs Eveline Extension Volume 4D.

Zdjęcia użytych cieni:

Paleta Mary Kay






A) Matowy cień "Sweet Cream"
B) Cień "Moonstone"
C) Cień "Lemongrass"
D) Róż do policzków "Shy Blush"
E) Cień "Emerald"



Paletka Sleek Bad Girl




A) Cień "Intoxicated"
B) Cień "Noir"


Ściągnęłam dodatkowo trik z przyklejaniem ceny od http://kosme-tiki.blogspot.com/2012/05/step-by-step-roz-i-turkus.html :) Aczkolwiek ja jeszcze niezbyt doszłam do wprawy:) ale pomysł naprawdę świetny:) 

Proszę Was o opinie, każda będzie dla mnie nieocenioną pomocą:)

Pozdrawiam:)

Ewa:)

2 komentarze:

  1. Makijaż bardzo elegancki, bardzo podoba mi się taki odcień zieleni, pasuje Ci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny makijaż, nie robiłam jeszcze zielonego smoky :)

    OdpowiedzUsuń

jeśli oglądasz, pozostaw komentarz, będziemy bardzo wdzięczne ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...