poniedziałek, 20 sierpnia 2012

BeBeauty Bali Spa czyli mój Biedronkowy ulubieniec pod prysznic


uważam, że żel pod prysznic to coś za co nie warto przepłacać
wymagam od produktu tego typu tylko żeby się pienił i ładnie pachniał
do tej pory używałam tej kremowej serii z Biedronki, ale ostatni, czyli witaminowy mnie zawiódł

więc tym razem padło na Żel BeBeauty z serii Spa 
z solą morską z wyspy Bali
z aloesem i ekstraktem perłowym
cena: ok 5 zł






nie jest to typowy peeling, więc drobinek nie jest bardzo dużo, ale to nie problem
czuć je podczas aplikacji, przyjemnie masują ;)
pachnie naprawdę pięknie i świezo, a po użyciu pachnie nim cała łazienka



tak więc krótko i na temat 
JESTEM NA TAK

polecam wypróbować
Irmina

10 komentarzy:

  1. lubie kosmetyki tej firmy, są tanie i dobre :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. juz gdzies czytalam o nim opinie ale po twojej to juz chyba sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go i musze przyznać że byłam zadowolona:))))


    pozdrawiam mm

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam oba żele każdy pięknie pachnie i dobrze się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś otagowana http://lusia22.blogspot.com/2012/08/versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  6. calkowicie sie zgadzam...zel pod prysznic to nie jest produkt na ktory wydalabym fortune:)))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam morskie żele pod prysznic, zawsze najpierw na półkach wypatruję tych niebieskich

    OdpowiedzUsuń
  8. Też go mam i polecam ;-) też mi się wydawało, że żel powinien przede wszystkim dobrze "się używać" i pachnieć. Jednak gdy moja teściowa kupiła żel Creme (Chyba tak się nazywa, też z biedry, za ok. 3zł) to doszedł jeszcze jeden punkt - żel powinien myć! Po użyciu Creme czułam nieznane dotąd uczucie po wyjściu z prysznica - dalej czułam się brudna :-o tak więc zaraz znowu weszłam i się drugi raz umyłam, ale już innym żelem ;P

    OdpowiedzUsuń

jeśli oglądasz, pozostaw komentarz, będziemy bardzo wdzięczne ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...