poniedziałek, 17 września 2012

Top Coat THERAPY NAIL

zbierając doświadczenia z blogów postanowiłam rozejrzeć się za jakimś szybko schnącym Top Coatem.
(w Rossmannie kupiłam bubla, ale o nim wkrótce)
natomiast w niewielkim sklepie kosmetycznym kupiłam szybkoschnący  top coat THERAPY NAIL od Venity




szybciutka opinia: jest to mój pierwszy Top Coat, więc nie mam porównania z Seche albo Poshe :P
i też obiecałam sobie, że nigdy nie wydam tylu pieniędzy na Top,Therapy Nail to alternatywa za ok 8 zł

wysychanie:
naprawde szybko, po pomalowaniu drugiej ręki pierwsza jest już sucha
daje sobie rade z większą ilością warst, ale trzeba poczekać nieco dłużej aż wszystkie warstwy 'przegryzie'
w innym wypadku wierzch bedzie twardy a spód płynny, coż jak z jajkiem na miękko :P

przedłużanie trwałości:
ciężko stwierdzić, warstwy lakieru tworzą twardą powłokę na paznokciu co powinno zapewnić nienaganny wygląd na wiele dni, ale niestety Top kurczy większość lakierów, więc po jakimś czasie i tak wygląda to dziwnie

dodatkowe efekty niepożądane:
jak mówiłam wszystkie warstwy lakieru stapiają się w jedną i po jakimś czasie, na moich pazurkach jakieś 3-4 dni lakier można zdjąc z paznokcia jak naklejke :P
raz nawet zdarzyło mi się, że lakier odfrunąl z paznokcia sam :xD

tak więc, za te pieniądze sprawdza się całkiem ok, choć dla mnie te niewielkie minusy go mimo wszystko dyskwalifikują, więcej tego produktu najprawdopodomniej nie kupie ;)

pozdrawiam w ten słoneczny dzień
Irmina

6 komentarzy:

jeśli oglądasz, pozostaw komentarz, będziemy bardzo wdzięczne ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...