niedziela, 9 września 2012

lakier zmieniający kolor

słyszałyście o lakierze do paznokci zmieniającym kolor??
bo ja chyba nie :)
dopóki nie zobaczyłam napisu na drzwiach w jednym ze sklepików w moim 'miasteczku rodzinnym'

lakier kosztował ok 5 zł i był dostępny w wielu kolorach (a każdy z nich zawierał dwa odcienie:P)

skusiłam się na ładny niebieski z zielonym








jak to działa?

kiedy jest zimno lakier jest morsko-niebieski, kiedy jest ciepło robi się zielony
bardzo fajny efekt można osiągnąć na dłuższych paznokciach, bo wtedy od ciała od strony palca jest zielony a im dalej i zimniej jest niebieski :P
coś jak tu
postrzeganie kolorów potwierdzone w testach na rodzinie :))))


tutaj widać różnice w kolorze między paznokciami a buteleczką



jeśli chodzi o kryteria typowo lakierowe to lakier dobrze kryje, nie robi smug, ale niestety jego trwałość jest słaba, może potraktowany top coatem trzymał by się lepiej


ja mam ochotę kupić jeszcze w innych kolorach gdzie zmiana była by wyrażniejsza :)

a Wy co myślicie? lubicie takie eksperymenty?

pozdrawiam w tą leniwą niedzielę
Irmina

12 komentarzy:

  1. czego to nie wymyślą:D za 5 zł z chęcią bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz widze i slyszę o takich lakierach ;O

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, ciekawe jak to wygląda w realu :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Śmieszna sprawa ;) Ja bym się skusiła, ale na inny kolot :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę sa takie bajery? :) Chyba się skuszę..

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy o takim lakierze nie slyszalam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. też nigdy nie słyszałam o takich, idea nie bardzo mi się podoba bo skoro kupuje lakier w takim czy innym kolorze to nie chce żeby on zmieniał kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. łooo mamo, jakie udziwnienia, to zdecydowanie nie dla mnie :P

    ściskam mocno

    będzie mi bardzo miło, jeśli znajdziesz odrobinkę czas i zagościsz u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. o rany czego to juz nie wymysla kto wie moze bedzie kolejny hit taki jak w przypadku pekaczy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam sobie go kupić, :) fajny gadźet

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dwa lakiery zmieniające kolor :D moje są z innej firmy i droższe. Musiałam zamawiać przez neta, bo u mnie w mieście są niedostępne ;)

    OdpowiedzUsuń

jeśli oglądasz, pozostaw komentarz, będziemy bardzo wdzięczne ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...