środa, 5 grudnia 2012

Lakier Oriflame PINK INTENSE


witajcie kobietki

na tapecie piękny, klasyczny róż od Oriflame
testowany dzięki uprzejmości mojej koleżanki Madzi ;)



kolorek jest naprawdę intensywny i świetnie kryje już przy pierwszej warstwie





niestety z jego trwałością jest kiepsko, pomalowany po południu wieczorem już zaczął odpryskiwać
na moich paznokciach lakier zazwyczaj nie trzyma się dlugo, ale po  Oriflame spodziewałam się czegoś lepszego :/





więc jeśli macie jakiś dobry top to polecam bo kolor jest naprawdę fajny
a u Was jak było z trwałością??

sposób kręcenia włosów na chusteczki nawilżane zyskał sporą popularność, więc dodałam jeszcze troche info i odsyłam chętnych
KLIK

Irmina

8 komentarzy:

  1. kolor rzeczywiście bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakoś nie przepadam za kosmetykami ori

    zapraszam na konkurs; http://testujto.blogspot.com/2012/12/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor uwielbiam tylko szkoda, że taka kiepska trwałość :P

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor przepiękny :) Tylko szkoda, że taka trwałość..

    OdpowiedzUsuń
  5. To zupełnie jak z moimi matowymi od Avonu :/ Pół dnia nie wytrzymują, jedyny sposób na nie to kolorowe końcówki namalowane innym lakierem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor Mega;) Ale... cóż jak taka trwałość:/

    OdpowiedzUsuń

jeśli oglądasz, pozostaw komentarz, będziemy bardzo wdzięczne ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...