wtorek, 9 października 2012

Nivea Baby Aksamitne Mleczko Nawilżające

Hejka Dziewczyny:)

Wiele z Was używa kosmetyków dla dzieci, czy to szampony, czy żele do mycia ciała...

Ja chciałam dziś opowiedzieć o kosmetyku dziecięcym, który zawsze podkradam mojemu synkowi, czyli tytułowemu Nivea Baby Aksamitne Mleczko Nawilżające.

Mam dość duże problemy ze skórą na nogach po depilacji, jest zaczerwieniona, boli i piecze. Boli nawet, gdy ubranie dotyka skóry;/ totalna masakra! Podrażnienie mija zwykle po dwóch dniach...

Używałam już wielu balsamów, jednak one dodatkowo podrażniały jeszcze skórę po depilacji! Zamiast pomagać, szkodziły...

Aż oto odkryłam ;p, że skoro to mleczko potrafi pielęgnować i być delikatne dla małego dziecka, to może być też takie dla mnie:)

I efekty są po prostu świetne, skóra po depilacji nie piecze, nie jest zaczerwieniona. Mleczko szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy, której tak bardzo nie lubię;/

Jest to mój stały element po każdej depilacji, moja skóra po prostu świetnie się po tym mleczku 'czuje':)

Jeśli macie takie problemy jak ja ze skórą po depilacji, wypróbujcie jakiś kosmetyk dziecięcy, na pewno ukoi cierpiącą skórę:)

I jeszcze kilka fotek gwiazdy niniejszego posta;p










P.S. na skórze mojego Marcelka też spisuje się na 6! :)

Pozdrawiam Was:)

EWA:)

4 komentarze:

  1. kosmetyki Nivea z tej serii pięknie pachną :))

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam produkty z pompką :)
    zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusisz! Jeśli nie podrażnia i wszystko koi po depilacji to jest to kosmetyk dla mnie :) chociaż zastanawia mnie czy nadaje się do bardzo suchej skóry? czy wrażenie nawilżenia utrzymuje się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zasadzie nie mam suchej skóry, ale jak dla mnie to skóra jest nawilżona:)
      E.

      Usuń

jeśli oglądasz, pozostaw komentarz, będziemy bardzo wdzięczne ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...